Regulamin
Ogólne warunki rezerwacji
Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 do 10:00. Zameldowanie możliwe do godziny 19, w celu zameldowania się w innych godzinach prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 602 506 349. Wymeldowanie możliwe od godziny 7:00.
Rezerwacja
1. Prosimy o dokładne przemyślenie daty i czasu pobytu, ponieważ ustalony termin jest wiążący dla obu stron. Cena obiadokolacji dla osoby dorosłej oraz dzieci powyżej 9 lat to 60zł. Możliwość wykupienia odiadokolacji dla dzieci tzw "obiadokolacja - połowka", mają tylko i wyłącznie dzieci poniżej 9 roku życia.
ZADATEK I PŁATNOŚCI
Przy rezerwacji wymagany jest zadatek w wysokości 20% całej sumy za pobyt, płatny do 1 godziny od daty złożenia rezerwacji. W przypadku braku wpłacenia zadatku w wyznaczonym terminie rezerwacja zostaje anulowana. Pozostałe 80% wartości pobytu należy uregulować na miejscu w obiekcie Willa Dana u właścicieli - kartą lub gotówką. Jesteżmy na miejscu cały czas, przyjmiemy Państwa, zameldujemy, przekażemy klucze oraz udzielimy wszelkich niezbędnych informacji i odpowiemy na wszystkie pytania.
W tytule wpłaty prosimy o podanie nazwiska, na jakie została złożona rezerwacja oraz zarezerwowanego terminu pobytu. W przypadku rezygnacji z pobytu z przyczyn niezależnych od nas, zadatek nie podlega zwrotowi. Dokonanie rezerwacji oznacza akceptację cennika, zasad płatności oraz regulaminu obiektu.
Cena za nocleg zawiera podatek vat 8%, nie zawiera opłaty klimatycznej nałożonej uchwałą Rady Miasta Wisła (2,50zł/osoba/doba).
ODWOŁANIE REZERWACJI
W przypadku odwołania rezerwacji, obiekt pobierze w całości przelany wcześniej zadatek w wysokości 20% opłaty za cały pobyt - zadatek przelany podczas składania rezerwacji.
REKLAMACJE
Nasi Goście mają prawo reklamować nie tylko transakcje płatnicze, ale również warunki pobytu w naszych pokojach. Wszelkie reklamacje i uwagi prosimy kierować na adres poczty elektronicznej : danawisla@o2.pl lub pocztą na adres naszej siedziby. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od daty wpływu reklamacji. W przypadku elektronicznego zgłoszenia prosimy o telefoniczne potwierdzenie czy e-mail do nas dotarł.
Dane do zgłoszeń reklamacyjnych: Firma "Dana" Danuta Pająk, ul. Na Groń 6a, 43-460 Wisła. NIP: 548-134-05-38.
WARUNKI REZERWACJI POKOJU W WILLA DANA
Dokonując dla Państwa rezerwacji pokoju w Willi Dana, dbamy o bezpieczeństwo osób i mienia, a także wystawiając fakturę za pobyt, przetwarzamy Państwa dane osobowe. Dbamy o to, żeby przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywało się z poszanowaniem zasad dotyczących przetwarzania: zgodności z prawem, rzetelności, przejrzystości, ograniczenia celu, minimalizacji danych, prawidłowości, ograniczenia przechowywania oraz integralności i poufności. Informacje na temat przetwarzania danych, których udzielenie jest obowiązkiem administratora, znajdują się w zakładce na temat ochrony danych osobowych
Osoba rezerwująca nocleg poprzez niniejszy formularz wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu organizacji noclegu oraz akceptuje warunki anulacji i płatności za rezerwację, jak również potwierdza zapoznanie się z REGULAMINEM panującym w Willi Dana - akceptując go.
PŁATNOŚCI
Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
Regulamin
Prosimy o zapoznanie się z regulamin panującym w naszym obiekcie, pozwoli to uniknąć nieprzyjemnych sytuacji.
Cena za nocleg zawiera podatek vat 8%, nie zawiera opłaty klimatycznej nałożonej uchwałą Rady Miasta Wisła.Klienci Willi korzystający z usług ośrodka zobowiązują się przestrzegać postanowienia niniejszego regulaminu:
- Klienci zobowiązani są dokonać meldunku oraz rozliczenia PIERWSZEGO dnia pobytu. W celu potwierdzenia tożsamości, klient ma obowiązek okazać się dokumentem z fotografią.
- Doba hotelowa zaczyna się o godz. 14:00, a kończy na drugi dzień o godz. 10:00;
- W pokojach obowiązuje bezwzględny ZAKAZ PALENIA (dotyczy również łazienek);
- Nie przyjmujemy na obiekt jakichkolwiek zwierząt;
- W budynku obowiązuje obuwie zastępcze;
- Zakaz przemieszczania się po budynku w butach narciarskich;
- Śniadanie podawane jest w formie bufetu szwedzkiego w godz. 8:00 do 9:30;
- Zakaz wynoszenia jedzenia z bufetu do pokoi;
- Cisza nocna obowiązuje w godzinach od 22:00 do 06:00;
- Zachowanie Gości korzystających z usług Willi nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Właściciele willi mogą odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę;
- Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin obiektu wyrządzając szkodę w mieniu Obiektu lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników lub innych osób przebywających w Obiekcie, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie obiektu;
- W budynku „Willi Dana” mogą przebywać wyłącznie Goście tam zameldowani. Przebywanie w budynku osób NIE ZAMELDOWANYCH wymaga uzyskania zgody właściciela budynku.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia, jak również zabronione jest PALENIE TYTONIU i używanie ognia otwartego w całym obiekcie (Również w łazienkach i na balkonach) Pobieramy 200zł kary za palenie papierosów wewnątrz budynku.
- Za zgubienie klucza obowiązuje opłata w wysokości 50zł;
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia lub urządzeń technicznych obiektu powstałe z jego winy (typu: łóżeczko, sofy, fotele, łóżka, szafki, telewizory, lodówki, dekodery itp.);
- Prosimy nie pozostawiać dzieci bez nadzoru w budynku a w szczególności na placu zabaw, wogrodzie oraz pokoju zabaw i sali ping-pongowej. Za zachowania osób nieletnich w tym poczynione uszkodzenia lub szkody odpowiadają opiekunowie prawni dzieci.
- Cena obiadokolacji dla osoby dorosłej oraz dzieci powyżej 9 lat to 60zł. Możliwość wykupienia odiadokolacji dla dzieci tzw "obiadokolacja - połowka", mają tylko i wyłącznie dzieci poniżej 9 roku życia.
- REZERWACJA - Wymagany zadatek w wysokości 20% opłaty za cały pobyt. Kanały płatności: przelew. Wpłaty należy dokonać w ciągu 3 dni. W przypadku braku wpłacenia zadatku w wyznaczonym terminie rezerwacja zostaje anulowana.
- Opłata za pobyt pobierana jest w dniu przyjazdu, płatności przyjmujemy gotówką lub kartą.
ANULOWANIE REZERWACJI - W przypadku odwołania rezerwacji, obiekt pobierze 20% opłaty za cały pobyt - cały zadatek przelany podczas składania rezerwacji.
W przypadku niewykorzystania całości lub części pobytu w zarezerwowanym wcześniej terminie, gościom nie przysługuje zwrot zapłaconej kwoty ani obniżenie ceny usługi za niewykorzystany okres.